lunes, 31 de marzo de 2008

KARUNA DANA: UN PROXECTO SOLIDARIO

KARUNA DANA é unha organización de cooperación ao desenvolvemento dedicada a protexer a identidade cultural dos pobos do mundo e promover un desenvolvemento que mellore as condicións de vida dos seus membros. KARUNA DANA nace co propósito de facilitar os recursos necesarios a aquelas persoas que, pobres de oportunidades, loitan por un futuro no que poidan vivir con dignidade e desenvolverse plenamente como seres humanos sen perder a súa herdanza cultural. Queren investir no FUTURO de Tibet. Os nenos da zona de Kham (Tíbet) soñan con conseguir un activo básico: A EDUCACIÓN, o acceso a un futuro mellor. O propósito de KARUNA DANA é proporcionar o acceso gratuíto á educación aos nenos e nenas de Kham e facelo na súa lingua materna -o tibetano- para que se desenvolvan plenamente como seres humanos sen perder a súa herdanza cultural. Como socio-colaborador KARUNA DANA, contribuirás a sufragar os gastos ordinarios dunha escola da zona de Kham xa existente pero que actualmente carece de recursos económicos para proporcionar unha educación básica e gratuíta aos nenos da zona. Grazas á túa achega, os nenos de Kham crecerán como persoas formadas intelectual e espiritoalmente, con dignidade. ¡Cunha colaboración mensual a partir de 15 euros participarás no futuro dos nenos de Kham!
KARUNA DANA
C/ Canillas 22, (semiesquina a C/ Cartaxena)
28002 Madrid
Tel: 34 91 563 2959

1 comentario:

Anónimo dijo...

El Ministerio de Sanidad y Consumo quiere publicar una Orden Ministerial claramente negativa para la homeopatía, ya que en ella se demandan unas tasas desorbitadas para los medicamentos homeopáticos, se niega la posibilidad de incorporar innovaciones farmacéuticas y, en definitiva, no se tiene en cuenta la especificidad de estos medicamentos.
De aprobarse con su redacción actual, esta Orden puede suponer una reducción drástica de los medicamentos que actualmente se encuentran disponibles en el mercado, con la consiguiente limitación de las opciones terapéuticas para las afecciones tratadas con estos medicamentos, desde alergias hasta nerviosismo infantil, dermatitis e incluso en cuidados paliativos, donde la homeopatía se utiliza para reducir efectos secundarios de la medicación convencional y mejorar la calidad de vida del paciente.



WEB PARA RECOGIDA DE FIRMAS ANTE EL PROBLEMA DE LA HOMEOPATIA EN ESPAÑA.

www.homeopatia-si.es